Bara jag Kost & Recept Mammaträning Träning Träningsfilmer

Formstatus; vikt-mått-uppdatering

Ja, det går fortfarande framåt och fortfarande sakta men säkert. Jag har orkat promenera mer den här veckan jämförelsevis mot förra och lyckats få till två träningspass vilket jag är supernöjd med! Jag är så trött emellanåt de dagar jag inte sover ordentligt så med 2 pass i veckan plus promenader är jag som sagt väldigt nöjd med än så länge 🙂

Formstatus vecka 24:

  • Vikt: -0,7 kg
  • Midja: -2,5 cm
  • Lår: oförändrat
  • Stuss: -1 cm

Låren och rumpan är ställena som fettet hålls fast längst på mig och de är även de delar jag ogillar minst haha, såklart! Det är även lite svårt att mäta just lår och rumpa då man inte vet eeeexakt vad man mätte förra gången även om jag utgår från vad jag tycker är samma ställe, nämligen där jag ha mest fett, högt upp på låret.

Dagens aktivitet:

  • Promenad 1: ca 75 min
  • Promenad 2: ca 20 min fram och tillbaka till Factor outdoor där jag körde ett eget intervallpass
  • Intervallträning ute: 5 varv av- 10 KB swing + 10 burpees + 10 goblet squat + 10 rumänska marklyft med kb + utfallsgång med vagn 15/15 + lätt jogg ca 150 m

Veckans totala aktivitet: 2 träningspass + 7 promenader

Här nedan kommer övningarna jag körde idag. Jag var så jäkla trött att jag hellre hade stannat hemma och sovit med Elmo men jag ville verkligen få till ett träningspass så jag tog mig i kragen! Passade på när Rikard var där ute med sina polare och lattjade lite fotboll 🙂

Snart ska jag baka bärpaj och avnjuta den med vaniljglass….slurp! Festade även till det igår med jordnötsringar och kakor…mmmmuuuums!


Du kanske också gillar

Inga Kommentarer

Lämna en kommentar



Translate »